Service Desk SZR oceněn v soutěži ITSM projekt roku
Projekt “ Zajištění Service Desk a znalostní báze procesů včetně řízení problémů systému základních registrů” obsadil druhé místo v letošním ročníku soutěže ITSM Projekt roku.
Centrálním dodavatelem řešení byla společnost GORDIC.
Cílem projektu bylo zajistit koordinaci služeb na podporu provozu systému a s tím související maximální dostupnost základních registrů veřejné správy jejich uživatelům.
Porota soutěže ocenila kvalitu Service Desku včetně propojení se systémy třetích stran, splnění vysokých nároků na jakost poskytovaných služeb, význam celého projektu pro český eGovernment i jeho jedinečnost v prostředí veřejné správy.
„Bez tohoto integrovaného řešení by bylo velmi obtížné zajistit dodávku služeb základních registrů v požadovaném režimu, tedy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, prakticky celé státní správě a samosprávě,” říká Martin Havlíček, vedoucí odboru rozvoj ICT Správy základních registrů.
Systém základních registrů je jedním z pilířů elektronizace veřejné správy a v rutinním provozu je od 1. července 2012. Jeho prostřednictvím si mohou úřady ověřovat informace, na které by se jinak musely opakovaně dotazovat občanů či firem. Měsíční počet transakcí uskutečněných v rámci systému se blíží 20 milionům.
Více informací si můžete přečíst zde: Správa základních registrů
Zdroj: www.szrcr.cz
Odpovědět na příspěvek