Nový Service Desk SZR
Počínaje prvním květnem uvede Správa základních registrů do provozu nový Service desk manager. Vydala k tomu tuto tiskovou zprávu:
Z důvodu zkvalitňování služeb pro uživatele základních registrů uvede SZR od 1. 5. 2013 do provozu novou service deskovou aplikaci Service desk manager.
Od tohoto data zadávejte prosím vaše servisní incidenty/požadavky primárně prostřednictvím nové webové aplikace SDM na následujících adresách.
Pro uživatele s účtem v JIP přistupujícím:
a) z internetu https://sd.szrcr.cz/sdm
b) z KIVSu https://sd.szrcr.egon.cms
Požadavky zaslané prostřednictvím e-mailu podpora@szrcr.cz mohou být pouze obecného charakteru, protože se nejedná o komunikaci autentizovaného uživatele.
Věnujte prosím rovněž svou pozornost změně telefonního čísla Service desku: +420 236 031 758. Toto telefonní číslo je určeno především k získání informací o Vašem požadavku.
Zdroj: www.szrcr.cz
Odpovědět na příspěvek