Proběhl seminář o správě základních registrů
Správa základních registrů ve spolupráci s magazínem Egovernment uspořádala pracovní setkání se zástupci obcí s rozšířenou působností na téma využívání základních registrů a zkušeností za rok provozu na KÚ v Jihlavě.
Hlavním cílem tohoto pracovního setkání bylo zahájit intenzivnější spolupráci v území v oblasti podpory plnění zákona 111/2009 Sb. a připojování k ZR, využít oboustranných možností ke zlepšení informovanosti o tématu základních registrů, aktuální situaci a nutných krocích či návrzích řešení nezbytných pro další podporu využívání údajů ze základních registrů.
Seznam příspěvků
- informace o datech produkčního provozu základních registrů
- informace o stavu připojení klíčových OVM k základním registrům
- vytěžování referenčních dat ze základních registrů
- informace o tom, co se připravuje, co nás čeká v oblasti rozvoje moderního eGovernmentu
- Strategie 2014+ – „architektura služeb informačních systémů pro veřejnou správu“.
- problematika JIP (jednotný identitní prostor)/KAAS (katalog autentizačních a autorizačních služeb) a jejich role v základních registrech
Dále na semináři vystupovali zástupci jednotlivých správců základních registrů a zástupci ministerstev v technicko-správní oblasti.
Zdroj: Správa základních registrů
Odpovědět na příspěvek