Jak odpovídá státní správa na emaily?
V pondělí 25.10. 2004 v 9:35 hodin jsem poslal na ÚOOÚ email s předmětem "Dotaz k realizaci zakona c. 480/2004 Sb., o nekterych sluzbach informacni spolecnosti".
Obsahem mailu byla prosba, zda námi rozeslaná informace o serveru ISVS.CZ a nabídka rozesílání novinek ze serveru ISVS.CZ, je či není tzv. nevyžádané obchodní sdělení, zda se jedná o tzv. vyřizování souhlasu a to v souladu se zákonem.
Obratem jsem dostal automatické oznámení, že má zpráva byla přečtena. Toť vše. Dodnes žádná další "automatická" nebo "manuální" reakce. V pohodě dokáži počkat dva až tři týdny a pochopím, že nejde každému odpovědět hned, ale proč se dodnes nikdo neobtěžoval mi odepsat alespoň cosi ve smyslu "Promiňte, na Vaší odpovědi pracujeme …".
Nebo kdyby můj email (a jistě spousty dalších podobných emailů s dotazy) byly třeba zveřejněny v rubrice "Nevyžádaná obchodní sdělení – Časté dotazy" a k nim by bylo dopsáno: "Promiňte, rubrika a odpovědi na dotazy se připravují".
Co dodat? Další zkušenosti najdete na Lupě.
Nutno dodat, že dva dny po zveřejnění tohoto článku (tj. dne 16.12. 2004) jsem obdržel z ÚOOÚ kvalifikovanou odpověď. Sice pozdě, ale přece. Bezva – tímto ÚOOÚ mnohokráte děkuji.
Odpovědět na příspěvek