Proč nefunguje přístup do datové schránky statutárním zástupcům právnické osoby?
Jste-li výše zmiňovanou osobou a z ničeho nic Vám přestaly fungovat přístupová hesla, čtěte dále.
Již nějaký čas probíhají opravy firemních záznamů v obchodím rejstříku. Tyto změny se mohou projevit tak, že existujícímu statutárnímu zástupci jsou zneplatněny jeho stávající přístupové údaje do datové schránky.
V nemálo případech jsou mu zároveň v ISDS, neboli informačním systému datových schránek vygenerovány přístupové údaje a odeslány poštou ve formě dopisu do vlastních rukou, a to na adresu pobytu, jak je zapsána v obchodním rejstříku.
Za těmito problémy však nestojí ani ISDS, ani obchodní rejstřík, nýbrž rejstříkové soudy, které provádějí čištění dat obchodního rejstříku před startem základních registrů.
Doporučením pro „postižené“ v této situace je zkontrolovat zápis v obchodním rejstříku.
Zdroj: www.datoveschranky.info
Odpovědět na příspěvek