SZR zahájila provoz nového Servis desku
Z důvodu zkvalitnění služeb pro uživatele základních registrů uvedla Správa základních registrů (SZR) do provozu nový Servis desk.
SZR dále také upozornila na změnu telefonního čísla. S novým Servis deskem přichází i nová webová aplikace, díky které se mohou zadávat servisní incidenty a požadavky.
Požadavky zaslané prostřednictvím e-mailu mohou být pouze obecného charakteru, jelikož se nejedná o komunikaci autentizovaného uživatele.
Podporu SZR je tedy možné vyhledat několika způsoby:
1. Prostřednictvím nové webové aplikace,
-
pro nahlášení servisního požadavku/incidentu týkající se projektu základních registrů je nutné primárně používat aplikaci infoPORT na adrese www.czechpoint.cz
-
uživatel se do aplikace autentizuje vůči svému externímu účtu vedeným v jednotném identitním prostoru (JIP)
-
aplikace umožňuje zadávat servisní požadavky/incidenty, zároveň umožňuje sledovat i jejich stav a účastnit se diskuzí
-
aplikace slouží jako knihovna dokumentů pro jednotlivé projekty základních registrů
-
do aplikace infoPORT je možné se dostat prostřednictvím přihlašovacích údajů
-
oprávnění pro zřizování nových uživatelských účtů ve Správě dat, vč. nastavení oprávnění k aplikaci infoPORT má lokální administrátor
-
správa dat seznamu držitelů (lokálních administrátorů) datových schránek je dostupná na webové adrese www.spravadat.gov.cz
-
vše je uvedeno v dokumentaci pro lokální administrátory, která je k dispozici na adrese: http://www.czechpoint.cz/dokumentace/prirucky/files/SOVM_lokalni_administrator.pdf
2. Prostřednictvím telefonního čísla: +420 222 132 020
3. Prostřednictvím e-mailu: podpora@szrcr.cz
Zdroj: www.szrcr.cz
Odpovědět na příspěvek