S elektronickým podáním ČSSZ poradí telefonní informační linka
ČSSZ spustilo novou informační linku pro elektronicky podávající klienty. Na telefonním čísle 585 708 290 bude pětice speciálně vyškolených pracovníků zajišťovat pomoc ve všední dny od 7:00 do 17:00 hodin.
Call centrum technické podpory e-Podání se sídlem v Olomouci nahradilo dosavadní linku technické pomoci provozovanou na pražském ústředí. Vzniklo v rámci projektu Personální zajištění procesů vytěžení informací pro vytváření a konsolidaci kmenových evidencí pojištěnců a jejich individuálních kont v návaznosti na základní registry veřejné správy – 2. část (CZ 1.04/4.1.00/41.00002), financovaného z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Pracovníci tohoto nově zřízeného call centra podávají veškeré informace související s elektronickou komunikací s ČSSZ (například informace k e-podání, k postupnému přechodu z transakční části Portálu veřejné správy na Veřejné rozhraní pro e-podání ČSSZ (VREP), řeší problémy s komunikací systémů, s instalací programu pro e-podání, podává informace o stavu zpracování e-podání a řeší technické chyby v případě zamítnutých formulářů či informace k jiným formám elektronického podávání, apod.). Dotazy veřejnosti ohledně důchodů řeší Call centrum důchodového pojištění na lince 257 062 860, Call centrum nemocenského pojištění řeší dotazy veřejnosti o dávkách nemocenského pojištění, peněžité pomoci v mateřství, ošetřovné apod. na čísle 840 406 040.
Zdroj: www.gov.cz
Odpovědět na příspěvek